tomorrow comes to take me away

Ikväll har jag sjukt ont i ryggen. Kanske lemmen från gymmet idag ? Jag hoppas det! Jag har iaf bestämt mig för att gå till gymmet oftare. Känner verkligen att jag behöver det. Men jag ska bara hitta någon att fara dit med också, här är alla så tråkiga och lata.

Hur som helst så har jag glömt berätta att pappa fick tag i mina andra tapeter i måndags kankse det var ? Iaf så tapetserade han klart tvrummet. Det blev helt super ! nu saknas bara en soffa. jag hade hittat en, men den var sold =( Så jag får kika på någon annan !

Två dagar kvar, sedan får jag lämna helvetet. Don't forget to keep that smile on your face..
Ibland får man fel uppfattning om människor i fråga !



Nu ska jag ta med mig täcke och kuddar och bege mig till rummet bredvid för att titta lite tv innan jag ska slå igen ögonen. Behövs efter 5 och en halv timmas sömn från förra natten. Natti !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback