Where do I go wrong, should I pray for a miracle ?. .

... I’m patiently in line but it feels impossible


goddag ! I morse var nog den tyngsta dagen ever. Jag steg upp kvart i 5 ungefär. Jag snoozade i en kvart! När jag kom dit kvart i sex var det lugnt och skönt där. Den första ungen kommer inte förän 6. Sen var dagen som alla andra dagar, förutom att det bara var 3 barn där. Igår var det 15. Men det var skönt, eftersom att jag var så sjukt trött. Jag och en av pojkarna gjorde en snögubbe tillsammans på gården, den blev super !
Sen var det lunch kvart i 11. Idag åt jag också uppe på droppen, annars äter jag ju på skolan. Jag ska äta där på fredag också eftersom att jag likaså som idag slutar 12. Det är underbart att sluta mitt på dagen.

Nu ska jag se en film och invänta pappa. Först måste jag hitta något att titta på, men det löser vi lätt. Det blir middag hos mormor idag :) Sen en tidig kväll för min del.
För övrigt så ha det snöat sjukt mycket här för att vara i början på oktober. Vi har plogkanter, och det ligger kvar ! Jag är glad.



/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback