wohoo

jag lovade ett inlägg när jag kommit fram.. Men med min tur så funkade inte bloggsidan :S allt fungade perfekt, utom blogg.se! hur som helst, kvällen var hur grym som helst ! jag har massor av bilder, men jag kan tyvärr bara lägga in någon bild från min telefon. Blev halvstressigt igår eftersom att jag hade både mig och andreas att sminka. Men det blev nice ändå :) men jag tror inte jag satsar på svarthårig ? :D Bilder kommer efter helgen ! :) Idag har det bara varit sömn och degning. En sväng ner till ica men inget annat. Nu har vi just ätit tacos och ska snart börja göra oss klara för utgång. Hoppas kvällen blir lika lyckad som gårkvällen ! :) / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback