you know i'm bad

dålig uppdatering idag igen..

Men morgonen började iaf med att louise fixade frukost och vi åt frukost i sängen. Super mys !



Jag åkte till henne igår vid 10 över 10 tiden. Vi såg film och så till halv 4 ungefär. Steg upp 9, frukost sen bara film till två. Där efter åkte vi in till norsjö och gjorde några ärenden. När alla dem var klara begav vi oss ner till gymmet och gymmade 1 h och 30 minuter.
Sen tog vi ett par minuter i bastun innan vi tog en snabbdusch och gick till berglunds en sväng. Sen buss hem vid halv 6 tiden. När vi kom hem stekte vi plättar och mumsade på eftersom att ingen av oss åt mer än frukost i morse.
Sen blev det film igen, men som vanligt sov jag bort några minuter i mitten av filmen.

Nu ska vi titta genom skolkatalogen sen tror jag att jag säger godnatt för idag :)

/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback