you've cross that line

i helgen blev det inget bloggande över huvud taget. Sorry about that =D

Fredag blev iaf hur skön som helst. Vi dippade grönsaker och såg idol tillsammans med hennes föräldrar. Jag är riktigt besviken över hur svenska folket röstar. Vad får er att tycka att Niklas är bra ? Han är verkligen värdelös. Camilla förtjänar en plats bättre är honom.

Lördagmorgon steg vi upp klockan sju för att åka till stan. Jag lunchade med caroline och julia medan louises lag vann mot skellefteå.



Vi fortsatte kvällen med thai-mat när vi kom hem. Louise pappa bjöd oss och det var verkligen super trevligt !



Sen när vi kom hem så lade vi oss för att se en film. Jag minns faktiskt inte ens just nu vilken den var :o Detta börjar oroa mig. Ska jag bli senil redan vid 15 års åldern ?

Ingen sovmorgon idag heller, vi vaknade vid 10 men låg dess värre i sängen till 1 ungefär. Vi såg en film som hette disturbia. Den var faktiskt rätt bra :)
Vid halv 4 tiden lämnade jag louises hus och begav mig hem. Det var skönt att få ha hand om dig, det var ett tag sedan. Du är min favorit :)



Ikväll blir det läxa och mys. Jag hatar verkligen söndagar med tanke på att jag vet att dagen efter är det måndag. Fyfan.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHHA DÖDA MIG FÖR BILDEN xD hot.

tack fö rhelgne <3

2009-10-18 @ 22:05:25
URL: http://louiseboman.blogg.se/
Postat av: louise

HAHAHHA DÖDA MIG FÖR BILDEN xD hot.

tack fö rhelgne <3

2009-10-18 @ 22:05:29
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback