09-09-09 kladd

denna dag har faktiskt varit riktigt skoj ! kankse beror på hk'n som ni kommer få se bilder från om ett par sekunder.
Jag och jenny bakade dubbel chokladmuffins och linda, frida och petra bakade kärleksmums med kolasås eller vad det nu hette. Iaf var det hur kul som helst, och gottt ! Spårade kankse lite, men wtf :D

På andra bilden ser ni då när jag skulle spritsa ut chokladgrej över muffinsen, och spritsen gick sönder, så jag var tvungen att trycka ut all choklad med handen för att få ut det :D



till slut blev det fika , å jävlar va gött det var !



ikväll ska jag nog troligen fara till jenny, ska ''plugga''. Haha vilket jag tror på =D kommer nog mer bli skitsnack :] Sen hoppas jag på att lina följer med också, vore kul. Nu väntar middagen på bordet.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback