bye hair

ja som sagt så klippte jag mig idag. Tänhke ju klippa page, en lång sådan. Jag ville ju ha så lång som möjligt, men då tyckte hon att jag skulle ha längre hår fram, så jag sket i page och bad bara om att få det lite kortare och skära luggen lite. Jasi.. Är inte nöjd, älskar min långa snelugg, men den är borta.. nu mera rak och kort. Sen for jag och träffade alfred på hotellet och sen vidare till caroline. Jag var där ett tag innan vi cyklade upp till rännaren för att se fotboll. Norsjö - teg. Dom spelade grymt bra, och norsjö tog hem segern ! Julia, jenny, carro och linnea gjorde timmarna vid planen super !

efter bjöds på gofika också !

Sen när matchen var slut så åktejag moppe med julia ner till ica och efter det så åkte jag och julia till carro igen innan mamma skulle plocka upp mig.



Nu har jag nyss fått i mig tacos och ska snart ta en sovstund. Efter det blir det antingen bio eller så disco med brudarna. Får se om jag är på humör, för just nu är jag inte sugen på att göra ett skit efter idag..

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Emil S

Norsjö vann väl inte det blev väl lika :P hahaha

2009-09-20 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback