put your ass in the air

Dagen indag har varit låååång. Sju lektioner tär på hjärnan kan jag ju lova.
Efter lunchen hade vi reservtid, så jag, lina, jenny, erika och frida bestämde oss för att sitta och göra klart alla kriterier inför provet som vi ska skriva på onsdagmorgon. Blev inte så mycket eftersom alla stod och ritade på tavlan. men vi hann klart och det var huvudsaken.
Aja, nu snart kommer viktor och vilma hit och hälsar på. Länge sen man såg de två busungarna. Sen så ska jag tillbringa kvällen med läxor också. Om jag orkar. Måst eju tagga för orienteringstävlingen imorgon ;) eller inte.

Idag komme mamma hem med en '' burk '' med skydd när man plattar håret till mig. Vilket var super eftersom att jag nu kommer platta håret typ varje dag. Fast jhag brukar inte stiga upp så jag hinner göra mig så spec på mornarna, så vi får se hur det blir med den saken :) Nu kommer småttisarna ! ha en bra kväll.



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback