even if the sky is falling down

nu sitter jag här i brors lägenhet, ny duschad och väntar på party !
Gårdagen var helg okej måste jag säga, lite annorlunda men :D

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, legat på soffan i flera timmar och gått ner på marknaden en sväng, men det var så sjukt mycke folk så det gick inte ens vara där. Jag gick hem igen vid halv 2 och sov sedantill fyra. Då gjorde jag tacos lagom till att bror skulle komma hem från jobbet klockan 5. mums !
Nu ska jag göra mig klar och börja om, bilder kommer när jag är hemma, bered er på ett gott skratt !

Idag är det fem månader sedan du lämnade oss josefine, och jag saknar dig lika mycket varje dag. Du var grym. Idag lever jag för dig.

ses i dimman / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback