give me some energy

jag har pluggat ett tag ikv, men ingenting fastnar vilket oroar mig. Morgondagen börjar med matteprov. Direkt efter det ska vi ha kemiprov och jag måste gå från kemiprovet för att jag har skolfoto tillsammans med kamratstödjarna. Kul. Sen vid ett nån gång ska vi ta skolfoto med klassen. Kul med detta hår ;p Aja skit samma, jag stannar typ hemma ? Skulle vara magiskt. Men icket.

Föresten så går det fortfarande inte att ladda upp bilder vilket som stör mig. Så det blir ännu ett tråkigt inlägg innan jag lägger mig och nöter in rad efter rad i mitt huvud, även om det kommer vara borta imorgon när jag sätter mig vid bänken och ska skriva provet. Fuck this shit.

Lika bra att börja. God natt på er ungdomar !
/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback