go on girl

Nu har jag sett klart idol och ritat ett väldigt fult träd. Eftersom att jag inte orkar lägga ner så mycket tid på bild så ritade jag ett dött träd därför att jag skulle få slippa rita så mycket löv. Jag är en latmask, i know. Istället la jag mig i soffan och bara tittade på tv hela kvällen. Känner mig som världens softpotatis, men jag ska ta mig an detta när jag är frisk igen, för just nu kan jag ju som sagt inte träna. Klockan åtta var det äntligen idol, och det fanns väl några rätt hyffsade idag faktiskt. Men ingen når upp till calle än !

Mormor kom föresten och åt middag med mig och mamma idag och då berättade hon att förra veckan när det blåste som mest så var det en tant i norsjö som kom hem med bilen. Hon hade parkerade bilen och klev ur. Sedan när hon var på väg in komme det världens vindpust och hon blåste omkull och bröt armen ! Stackars tant :D

Nu ska jag bege mig till sängen, slå på en film och bara mysa under två varma täcken. Jag hoppas förkylningen går över snart, jag kan ju inte sova på nätterna med denna hosta.

you never know.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback