hemtrevnad

ja nu sitter jag i brors lägenhet, ensam och risig. Jag ska snart ta hand om disken och stöka bort så han slipper göra det ikväll när han kommer hem. Han åkte alltså nyss och jobbade. Han slutar väl ungefär halv 10. Då ska han träffa mig och jag ska ge honom nyckeln. Riktigt tråkigt att han inte hinner vara ute ikväll eftersom han börjar jobba tidigt imorgon bitti också. MEN JAG ÄR TAGGAD.

Efter att jag har diskat ska jag börja göra mig klar och sedan dra mig mot busstationen ifall jag hinner träffa louise innan hon åker hem till norsjö. Skulle vara skönt att få sig en kram av sin bästa vän !
Efter det så glider jag troligtvis ner till helena där hon sofia och emelie är.

Hur som helst, nu måste jag stöka bort om jag ska hinna med allt ikväll, har mycket att göra innan jag kan fara ut :) så bäst att börja. Vi hörs imorgon, andreas har ju fixat internet ! :)

Ha en grym kväll alla, vi andra ses i dimman !


everyone should have someone like you !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback