i can just smile

Dagen har varit underbar och jag längtar redan till morgondagen. När jag kom fram så fick jag direkt gå på banken för att växla pengar. Sedan började vi som vanligt. Jag fick tvätta hår, färga hår på folk, städa lite, sköta kassan och springa ärenden. Hur kul som helst ! Jag trivs jättebra och det är så kul !
Imorgon börjar jag halv nio och jobbar till tre. Så jag har inte allt för långa dagar vilket är rätt skönt ändå. Komma hem och koppla av.

Imorgon ska jag troligen spackla och beställa mina tapeter. Har sån ångest vilka jag ska välja! Tänkte egentligen börja idag, men jag var så sjukt trött när jag kom hem så jag har legat i soffan hela kvällen med en hes röst och lite halsont. Får hoppas jag kan vara frisk hela veckan ! Jag ska också troligen beställa tre par skor imorgon, får se om pengarna räcker eftersom att jag ska till skellefteå i helgen och shoppa. Hoppas på att pappa bidrar med lite pengar.. Men jag hoppas iaf på att få klicka hem skorna jag har skådat !

Nu ska jag iaf gå och lägga mig i sängen så jag är utvilad imorgon, vilket jag inte var i morse när mamma väckte mig klockan 10. Så jag hoppas morgondagen går bättre när jag ska upp klockan sju. Sov gott !



gullan

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback