i got to be with you somehow

som jag lovade i förra inlägget så skulle jag bjuda på dagens bakande. Om jag får säga det själv så tycker jag muffinsen ser riktigt äckliga ut, men dom var faktiskt goda. Det som är på dem är inte köttfärs vilket jag tycker det liknar, utan det är kanel och lite sånt.






Jag kom just in från en promenix. Skönt att komma ut en sväng före jag lägger mig ner i soffan igen. Jag trodde verkligen att min förkylning skulle gå över, men huvudet sprängs ju.
Så ikväll blir det en lugn kväll tillsammans med mamma. Se idol och så.

När mamma komme hem från jobbet idag så hade hon varit och lånat några tapetböcker, jag hittade faktiskt en som jag föll för. SÅ vad tycks ?


jag tycker dem var hel coola !

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback