i just want to die in your arms

ikväll blev det inte mycket gjort heller, varken jag eller jenny var så sugna på att hitta på något eftersom att jag höll på somna där jag satt. Så vi tog läxorna på telefon och sen sket jag i resten. Istället tillbringade jag en kortare stund framför datorn och sedan en längre stund i soffan framför idol. Eftersom dem letar en med unik röst iår så tyckte jag att de hittade en ikv. Karolina Goczkowska, vilken röst alltså !

Imorgon kommer bror hem, äntligen. Men han stannar inte längre än lördag, för då ska han tillbaka till lycksele för att jobba. Själv vet jag itne vad jag ska hitta på imorgon, ska nog troligtvis vara med caroline som kommit hem från skellefteå i helgen. Var ett tag sedan vi umgicks så det kommer nog bli super.

För övrigt känns det som mina dagar är precis likadana dag till dag, jag kliver upp på morgonen, åker till skolan, åker hem, pluggar och sover. tragisk ! Det är så vi gör det här i norsjö.. Längtar till flytt !

anton är grym ;)
probably the best


nothing is going to change.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback