i want to see when you're losing control

Dagen har faktiskt varit riktigt rolig. Dagen började med buss till skolan och sedan buss till fromheden. Där spelade vi golf viket var hur kul som helst ! Spelade förut och det kändes riktigt roligt att spela igen! När vi kom tillbaka var det luch, så vi åt och sedan gick jag och lina ner till ishallen för att åka konståkning tillsammans med olof, aron och tobias. Jenny is a baaanger ! Hur som helst så var det sjukt svårt, inte ens pojkarna som spelar hockey klarade av det. Hon som höll i åkning hade typ vunnit vm i någon yngre tävling. Hon var iaf grym, och kinkig..
Jag måste bara säga att jag och lina gjorde ett tappert försök ! Sen gick vi upp och boxades. Riktigt roligt, men inte riktigt min grej. HAHA

Nu kommer en bildbomb från onsdag till idag.
Första bilden är alltså en choklad-kola paj som vi gjorde på hkn i onsdags. mums !



you all make my day..

Ikväll ska jag ta der riktigt lugnt. Baka nåt till bror, läxa och såklart idol.
Just nu sitter jag och väntar på att sofia ska ringa mig så jag snart ska få hoppa i duschen. Sofia kommer med bussen från skellefteå imorgon och kommer till min skola vid tvåtiden, då ska jag sluta och sedan hämtar mamma oss och sedan åker vi vidare till lycksele. Jag är så sjukt taggad ! I helgen firar vi för gamla dar.
Nu vill jag ha fredag.
Nä nu orkar jag inte vänta på sofia längre, nu ska jag ta en lång dusch ! Ha en bra kväll :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback