I wish I'd never opened my eyes

Dagen började med en lektion, so. Gick väl ganska bra. Sedna hade vi två timmars hål innan vi skulle ta bussen till bastuträsk för att orientera. Enligt mig så skötte jag och jenny oss ganska bra, vi sprang ju faktiskt hela tiden. När vi kom tillbaka till skolan gick jag och jenny ner till gymmet. Vi var väl där i ca en timma innan vi gick upp till bussen. 
Bilder kommer senare ikväll när jag har mobilen här så jag kan föra över bilderna. Än så länge kan jag heller inte ladda upp en del bilder..

Nu ska jag ta mig en lång dusch innan det är middag, sen tillbringar jag nog resten av timmarna bakom läxor och i soffan med idol pålaget på tvn :)


I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was chasing butterflies
Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
'Cause what they see is an angel hive
I've got to touch that magic sky
And greet the angels in their hive

Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
.
Jag saknar dig så fruktansvärt hjärtat.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback