i wish that i could wash it all away

Jag måste bara säga att the green mile var helt sjukt bra. Jag bara grät och ja, jag är helt såld!

Nu ikväll har jag sett idol, och jag måste nog säga det att erik är ju helt underbar. Jag skulle köpa honom, bara jag fick. Jag vet faktiskt inte längre vem som är min favorit ? Calle eller erik ? Vet ni, jag tar båda två.
Sen skulle jag komma min feber, men icket. Termometern har typ gått sönder så det stod att min temp var på 32,4, och det kändes inte helt rimligt. Så jag får väl känna på känsla imorgon när jag vaknar. Jag hoppas iaf att jag har blivit bättre.
När jag hade prao i åttan så blev jag också sjuk, och även under mitt sommarjobb i somras. Så nu är det min tur att vara frisk !


myspys i soffan med pappas fleecetröja och täcke !

I helgen ska jag troligen åka till sofia i skellefteå och hälsa på henne. Kommer bli jätte roligt att se hennes lägenhet och så. Sen är hon ju bara för söt ! Så jag hoppas att jag blir frisk så jag kan fara. Annars åker jag bara till stan över lördagen och shoppar, nu har jag ju massor med pengar. Så nu äre bara att shoppa lös om jag hittar något. Like to bits !

Nä nu är det dax för mig att gå och krympa ner bland mina tre täcken och två filtar. Hoppas på att värmen kommer fort och att sömnen lika så dyker upp. Känner redan hur trött jag är omän ja gsov 15 timmar förra natten. Nä nu har jag inte tid att sitta vid datorn. Vi hörs imorgon !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback