i'm walking in umeå

i fredags åkte jag bil till umeå till min vän louise. Jag hann träffa emelie och sabina också en snabbis innan vi skulle ta bussen från vasaplan till mariehem också. Fredagkvällen var amazing. Ett tag iaf =) blev halv tidig kväll, men ändå så dög det. Bilder finns på bilddagboken, det går typ inte ladda upp bilder här för mig just nu :/ Någon enstaka går. men hur som som haver så hade iaf louise klassfest och jag fick träffa en stor del av hennes klass, och jag måste nog säga att de flesta var riktigt roliga och trevliga. :)


friskvård. Jag och louise <

Lördag morgon vaknade vi kvart över sju på morgonen. Eller jag, sen råkade jag nog väcka louise. Vi skulle på stan vid 12 typ. Louise hade tvättid mellan 10-1 tror jag. Så hon tvättade sina kläder sen åkte vi buss ner till stan. Hur risiga som helst, och bara för det så var det massor med folk på stan ! Men det funkade ändå =D
På kvällen blev det film och chips. Vi somnade före 10. Rätt slitna ? men det var riktigt skönt :)

SÖndag åkte vi ner på stan vid 12-13. jag skulle om och köpa en tröja på hm, men det var inte öppet. Så jag gick och köpte två tröjor på gina och ett par blåa chinos på bikbok ist. bilder kommer sen, kankse. Sen tog jag bussen hem vid halv fyra. Jag kom till lse ungefär kvart över 5. Då gick jag raka vägen till min underbara bror som hade gjort middag. Det blev hamburgare framför tv och bara småpratade lite. Jag satt i lse tilll 10 i 8. Men jag gick lite före därför att jag skulle träffa carro vid bussen. Hon skulle hem till skellefteå så vi åkte samma buss. Väl där så träffade jag sötaste mirran och mario + en till som vi satt med i bussen. Blev några goa skratt innan jag anlände hemma.

Som sagt, bilder finns på bilddagboken.se :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback