im walking on the moon

jag har så tråkigt. Jag la mig för att se film i morse, jag slog på the green mile. Men jag hann inte se så länge innan jag somade. Men så långt jag såg tyckte jag faktiskt att det var riktigt bra.



Jag vaknade just efter tolv någongång. Sen gick jag ner och skulle göra lunch. Jag kan väl inte direkt säga att jag lyckades så bra. hah ! Sen åt jag och nu sitter jag här. Nu ska jag gå tillbaka till sängen och förtsätta se filmen, jag vill ju se den klart!

Sen idag så vill jag också gratta två sötnosar. Emelie forsgren och ylwa-lii larsson som båda två fyller 17 år ! hurra !

/ josefin

Kommentarer
Postat av: ylwawiie

tack älskling! <3

2009-09-30 @ 22:25:18
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback