just dance

godmorgon. Min morgon började förjävligt. Jag vaknade och kände att jag hade världens huvudvärk. Jag sket i det och gick ner och fikade. Men sen kollade jag febern, och som vanligt med min tur har jag fått feber. Det är bara för att jag har prao och gör någonting jag tycker om..
Så idag blir det att vara hemma och bara ligga och se film eller så. Känns riktigt drygt. Hoppas på att det är över tills imorgon!

Igår började jag spackla och det gick faktiskt bra, jag har ju aldrig gjort det förr så. Sen så gick jag ner och såg hockey tillsklockan slog 20.00, då slog jag över till fyran och tittade på idol istället. Själv tycker jag att marietts outfit igår var hemsk! Menmen, jag taggar mer för ikväll eftersom erik, rabih och rasmus sjunger ikväll.

Nä nu ska jag lägga mig och titta på en film och vänta tills jag kan ringa till växeln och camilla och säga att jag har blivit sjuk. Sen stigerj ag heller inte upp, jag ska ligga precis hela dagen!

godnatt, ha en bra dag.



För övrigt vill jag också ha snö ute, ska det lix vara så här kallt får det vara helt vitt ute. Ge det en funderare.

/ josefin


Kommentarer
Postat av: linapina

synd att du blev sjuk nu... krya pådej sötnos !<3

2009-09-30 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback