my dream is to fly over the rainbow so high

ungefär prick 16.00 så började jag och mamma med att riva tapeter. Det var faktiskt riktigt kul, men jag fick sjukt ont i ryggen. Men vi var riktigt snabba, så vi var klara vid ungefär 20 i 8. Tro det eller ej, men rummet är stort ! Imorgon ska vi troligen kasta ut soffan som står där genom balkongdörren, hoppas jag på iaf. Vore kul :D Hur som helst, så när vi var klara gick vi ner, satt och i soffan och inväntade första programmet av idol 2009. Någons röst jag verkligen föll för var jon eller vad han hette ? han var iaf grym !



nu måste jag väja mig ett par nya tapter, eller två blir det ju. :)

Till helgen blir det troligen umeå för min del. Hälsa på min bästa vän louise. Saknar henne så ! Kommer bli jätte kul ifall det blir så att jag åker.


finaste.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: LÅÅÅÅJSAN

Jag saknar dig med, jättemycket =(

2009-09-10 @ 09:19:43
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback