på resande fot

gårdagen var riktigt skoj om jag får säga det själv. Blev inte mycket till pluggande, vilket ingen av oss hade räknat med. Kolla bilder på
http://jossiieee.bilddagboken.se/p/main.html :)

Idag var det som vanligt skola, men första lektionen hade vi orientering på idrotten. Guess what, lina sprang typ bort ? aja, vi letade henne iaf och tillslut hittade vi henne inne i skogen där hon var helt inne i orienteringen. Duktig som hon är !



Iaf så håller jag på att packa nu, jag åker till norsjö ikv ( till mormor ) eftersom att mamma och pappa åker till ammarnäs och ha det bra. Som ni vet så åker jag till umeå imorgon också, så jag måste ha med mig sju helvettes massa saker till mormor. Idrott har jag också. SÅ jag vet inte riktigt vart jag ska he allt. Men n¨gonstans ska det med. Ikväll blir det pluggning eftersom att jag har so prov imorgon, engelska förhör och matte inlämning. Jag är redan så jävla less. Vi får se om jag kan skriva något mer inlägg under helgen, beror på om louise har fått internet i lägenhetenn, men det ser vi ju =) Annars får ni ha en riktigt bra helg allihopa ! :)

/ josefin

Kommentarer
Postat av: linaw

jag mäsrte typ aldrig att jag sprang bort !

;O aja förlåt (a)

2009-09-10 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback