save tonight somebody

Carro komme till mig vid 7 tiden kanske sen blev det middag vid halv 8 typ. Sedan bakade vi en kladdkaka och satte oss ner i soffan för att kika på idol, som vanligt. Efter det så startade vi en film, nämligen seven pounds. Jag tyckte den såg jätte bra ut till en början, men sedan efter halva filmen när caroline åkte hem så somnade jag direkt.

Imorgon ska jag klippa mig, kring 10 tiden tror jag det var. Sen ska jag se fotboll med jenny och kankse caroline. Mina kusiner kommer hit efter som att en av dem ska se sin pojkvän spela fotbollen. Till dem vill jag också säga grattis eftersom dom ska få en liten bäbis i början av 2010. Jag längtar så otroligt att gosa på hon/han. mums!

Jag fick också veta praoplatserna idag, vecka 40 ska jag vara på camillas klippcenter och vecka 41 ska jag vara på droppen (dagis). Längtar sinnes mycket att slippa skolan och bara gosa med småbarnen. Sen blir det skola i 2-3 veckor sen lov.

Eftersom jag sovde bort slutet på filmen ska jag nu starta om den och se den klart. have a great night :)



moments you just miss.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback