shake your body

Skulle ju egentligen se bio ikv, men jag sov efter maten och missade den. Så ist så frågade några ifall jag skulle följa ut en sväng, så jag gjorde mig klar och for till caroline. Där var även julia och martina. Det var disco ikv så vi kikade in där en sväng. De flesta var ute på parkeringen så jag carro och martina intog dansgolvet :D ! Men vi tröttnade rätt fort, så jag och caroline gick ut en sväng och sedan vid 12 nån gång så gick vi och såg film med några.

eftersom att jag steg upp riktigt tidigt i morse så är ja sjukt trött, så jag tror jag ska lägga mig redan nu. Imorgon kanske jag åker ner till norsjö och ser alfred spela hockey, ifall jag inte ska lägga mig och gnida båten så den blir stilren innan vi ställer bort den för i vinter. Just nu kändes det mest lockande att sova bort hela dagen :)

Men vi får se hur vi gör, godnatt på er !



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback