smells good

idag har det hänt lite mera än vanligt. Elevensval idag var iaf grymt. Vi gjorde en lyxig äppelkaka och typ äppelmuffins. De båda var hur goda som helst ! bilder kommer senare ikväll eftersom att jag just nu sitter vid pappas dator. Sen så vid lunchtid var det några som la ut stinkbomber i hela skolan så det luktade förjävligt. Iaf var det en stinkis som låg i vår korridor bara några meter från vår dörr och när vi öppnade dörren höll jag rent på spy. Sen så när man hade ätit blev det inte bättre, men vi alla överlevde nog =)
Just nu är jag på rätt dåligt humör, så jag ska dra på mig filten och kura ihop mig framför tvn i soffan. Jag håller tummarna på att det är nåt bra på tv så jag inte somnar. ´

/josefin


Kommentarer
Postat av: louise

Varför dålig dag? <3

2009-09-16 @ 17:27:32
URL: http://louiseboman.blogg.se/
Postat av: K

tack gumman! du är sötast!:* <3

2009-09-16 @ 18:29:09
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback