some people wait a lifetime for a moment like this

Skolan tar verkligen knäcken på en. Jag gjorde ju som sagt lite läxa igår, men inte räckte det inte. Idag fick vi en ny NO läxa. Hem labb, så ikväll ska jag väl göra den och sen måste vi göra en saga på svenskan som ska vara klar på fredag. Imorgon har jag endast matte och no, sen ska vi ut och gå någon mil. Känns tugnt med tanke på mina skavsår. Men det är bara att plågas ! Sen sa våra lärare också att den ska troligen regna imorgon.. ÄNNU ROLIGARE att ge sig ut och gå. nae inte riktigt. Nu ska jag lägga mig i sängen och pennan ska glöda, sen blir det en tidig kväll ! För imorgon ska jag upp och göra gó fika att ta med mig :) Have a great night.



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback