turning all my thoughts to you

Nu ska jag berätta lite om helgen..
När jag komme till lycksele i fredags så lämnade vi av sofia hos helena och fride, sedan åkte vi och hämtade hem pizza och åt hos bror. myspys ! Sen åkte mamma och pappa vidare till ammarnäs och bror cyklade ner på jobbet. Så jag tog det lugnt och sansat framför datorn och tvn. Jag gjorde mig klar, och ick sedan ner till helena och fride jag också. Där var det massor me folk som redan hade börjat roa sig.
Sedan gick vi vidare till rickard där vi alla stannade ett bra tag innan vi gick vidare till stan och va på mass asmå fester här och där. Rätt skön kväll, men nästan långtråkig.



Lördagmorgon blev jag väckt klockan sex, helt död. Så jag somnade om och andreas begav sig vidare till jobbet före åtta. Jag vaknade sedan upp igen vid nio. SÅ jag startade tvn, och det förvånade mig inte.. Inte ett bra program förän om en timma. Så jag låg bara i soffan tills miami ink började klockan tio. Sliten som jag var drack jag upp ett juice paket och en macka tills klockan fem på kvällen när jag hade varit duktigt och lagat till tacos lagomt till att bror komme hem. Före matlagningen hade jag sovit i tre timmar och före det så gick jag ner på marknan tillsammas med brudarna och fride en sväng. Var inte så mycket att se, så som sagt gick jag hem och sov i tre timmar.

Kvällen kom och johannes och micke komme till mig för att tagga. De skulle följa mig till helena och frde där det redan var fullt ös igen. Så vi var hos mig en stund och begav oss sedan vidare dit ner. Vi var där en stund och sedan for vi bort på villovägar.
Måste nog säga att sofia gjorde helgens stygging..

Bilder får ni titta på på min bilddagbok, det är fortfarande nåt knäppt med min blogg så det tar 100 år att lägga in bilder här.

http://jossiieee.bilddagboken.se/p/main.html

Nu är jag äntligen hemma på vallen igen och ska strax lägga mig. Känns som det behövs.
Blir ingen skola på två veckor nu, jag trivs ! Nu har jag praktik. Imorgon börjar jag hos camilla i hennes frisörsalong. Det kommer bli riktigt roligt ! Veckan börjar bra också, jag har sovmorgon till 12. Så det blir awsome !
Veckan därpå ska jag vara på dagis vilket är underbart. Älskar småbarn.


Nu är det dax för mig att inta sängen, ni får ha det så bra och glöm inte att kika på bilderna å¨min bilddagbok.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback