you're my day, night and my dream

Vädret idag har varit underbart, så idag på lunchen tog vi en stunds vila ute i solen. Här får ni också se mina blåa chinos. Ja i solen ser dom ltie ljusare ut än vad dom är, men ni ser principen ! heh. Annars har det itne hänt något speciellt , bara lektioner efter lektioner. Så :)



Ikväll kom jenny till mig för att mysa framför en film invirad i varsitt täcke. Ikväll har vi ätit gottgott och sett män som hatar kvinnor. Själv tycker jag faktiskt att filmen var riktigt bra för att vara svensk ! Rekomenderar.
Nu satte sig jenny nyss på moppen för att bege sig hem mot näset igen.
Själv tror jag att jag ska lägga mig i sängen och jobba på min förkylning som hastigt ha dragit sig fast till min hals. Jag är hes, har hosta och det känns som ett sågblad snurrar runt, runt i min hals. Usch !

Jag lästa någonstans förut att för att förhindra nött hår så ska man fläta håret och sova i flätor. Så jag har gett det ett försök, och jag tycker faktiskt att det fungerar. Det känns iaf inte lika slitet och så på morgonen så att man måste dra en borste 10 gånger genom håret för att sedan hoppa in i duschen. Så nu har jag gjort två flätor som sedan ska placeras mot min kudde.

Nu ska jag bara ta en sked hostmedicin sen ska sömnen få göra sitt. Ha en bra dag imorgon :)



Föresten så funderar jag på att klippa page, en lång sådan. Men vad tycker ni ? Jag ska iaf klippa mig på lördag, så då måste jag ha bestämt mig !

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback