when you just don´t know

äntligen så är skolan slut för dagen ! Idag var det köttgryta på skolan och den hatar jag verkligen. Den känns bara slemmig och äcklig. Så jag gick förbi maten för att hämta mackor, men då frågade en av våra söta mattanter ifall jag och jenny ville ha vegitariskt istället, och det var hur gott som helst ! Det räddade min dag, helt klart. Jag slutade vid två ungefär, då gick vi ut och solade. Som vanligt. Men vädret är ju så underbart, så det är lika bra att ta reda på det nu när det äntligen är här :)

Idag ska jag också säga grattis till Nina Winnberg som fyller 18år och Frida Ask Andersson som fyller 17 år idag. Grattis på er !

Nu ska jag se om jag hittar något träd att rita av. Vi har bild läxa och den ska va helt klar på fredag. Så jag tror jag ska börja med den idag nu innan middagen och hoppas på att mina ritkunskaper inte är värst idag.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback