workout

morgonen började i skogen. Vi hade orientering på idrotten, men idag fick vi leta kontroller och inte bortgömda klädnypor. Jag och jenny tog varsinn karta och sprang iväg. Sen hade vi bara vanliga lektioner typ.
Jag slutade kring halv 3, då plockade jag ihop alla saker och begav mig till ica för att köpa nåt att äta därför att jag skulle ner till gymmet för att träna lite. Känner just nu att jag måste börja träna bort mina muffinsar jag trycker i mig :D Jenny följde mig till ica och ner till badhuset eftersom att hon skulle sola solarium vilket är i samma koridor och samma våning. Men nu är jag hemma och har just fått i mig lite middag. Nu ska jag slå på tvn och se om det är något bra och vänta på att jenny ska ringa.

Jenny kankse kommer hit ikv, vi får se. Vi båda behöver lite hjälp med läxorna och som sagt. Två huvuden tänker bättre än ett ;)  så ja vi får se. Sen blir det ju såklar idol också. But we'll se :)



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback