you are the one behind

Ja , det förra inlägget blev bara kaos. Visste inte att jag skulle åka till jenny just på den sekunden. Det var bråttom eftersom pappa skulle hinna tillbaka till fabriken innan det var nåt. Så jag slog bara av allt och fick skjuts till little jenny. Väl där så såg vi tv, låg i soffan och bara pratade. Rätt skönt faktiskt med en lugn kväll.

today !


Inför morgondagen har jag rätt höga förväntningar. Det är ju som sagt sportscamp. Det innebär alltså att vi har en hel dag där vi får hålla på med olika sporter som inte är så jätte vanliga tex paddla kajak, konståkning, kampsport ( taikwondo) rullskidor, golf och ja massor av sådant skoj.
Jag och jenny bestämde iaf att vi skulle plåga oss i ishallen. Konståkning kommer bli grymt kul, men svårt. Jag själv spelade hockey när jag var lite mindre, så det kommer bli kul att pröva på med taggar ^^,

Ikväll blev det också idol. Calle är fortfarande min favorit, ouuch så grym kille alltså.

Nu ska jag dra mig ner till tv igen, förhoppningsvis så somnar jag inte. Då får jag nog skippa att sporta imorgon :) sov gott sverige !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback