you boy , you're driving me crazy

idag hade vi bad på idrotten, var efterlängtat. men när jag skulle byta om så hittade jag ingen bikiniöverdel nedpackad. Så icket blev det då bad heller. vi var 6 stycken som inte skulle vara med, så vi var i gymmet och spelade fotboll och basket ist. Typ kul :)


Vi slutade 20 över 2, så jag följde några till ica. På vägen dit hittade vi en riktig goding..



Nu ska jag börja packa för att vi ska åka om en kvart ungefär. Så bäst att börja trycka ner nå kläder i väskan. Åker som sagt till ammarnäs nu, kommer hem på söndag. Ska bli skönt att bara vara och umgås med sofia och louise hela helgen.
Vi ska hämta upp bror som åker buss till sorsele när vi passerar, sen blir det en pizza i sorsele också. mums ! Kankse kommer ett inläggnär jag är hos sofia. Annars hörs vi på söndag ! ha en bra helg.



/ josefin

Kommentarer
Postat av: .,.,

jag visste inte att du var 19år? Trodde att dom som gick 1 9an va 15..

2009-09-04 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback