all I know is that you're the nicest thing I've ever seen

Godmorgon :)

ska väl först börja med att säga förlåt för dålig uppdatering igår. Direkt pappa kom hem från stan igår så skjutsade han mig till louise. Jag hann inte riktigt va med om att han kom hem, så jag tvärgjorde en bok recenssion och sen for jag upp till louise. Vi såg lite tv, pratade och bara va.

Sitte rjust nu och fikar, inte för att jag har tid att sitta här egentligen. Har massor att göra, packa idrottskläder, fotbollskläder och vanliga kläder+skor som jag kan ha på mig ikväll.
Jag kommer inte fara till ammarnäs i helgen, det är marknad här så jag ska för en gångs skull vara lite social med mina vänner här :) Dock ska jag hålla mig nykter vilket känns awesome.

Jag kommer inte kunna skriva nåt mer innan imorgon skulle jag tro, ska kanske sova hos mormor ikväll och sen ska jag hem till huset imorgon. Så jag skriver så klart då :) om jag inte hinner, så ha en jätte bra dag och en jättebra fredagskväll ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback