all your problems are back to stay

Ja nu var inte mycket kvar.

Jag hade bara två lektioner idag. Började med prov, och sedan hade vi hk. IDag gjorde jagoch rasmus kycklingspett, tsatziki och ris. Dt blev riktigt gött, vi kan som de där med att laga mat tror jag ;)
Sen fick vi lunch klockan 11. DÅ gick vi till rasmus för att hitta någon outfit till honom och erik. Sen så spelade vi, förvåndnansvärt bra, men jag vet faktiskt inte vart vi hamnade. Menmen, nu har jag inte tid att sitta här och surra, för nu går bilen mot lycksele. Där ska vi hämta bror och sedan vidare till ammarnäs.



dipliner i munnen (Y)



Ska tillbringa mitt lov med de här brudarna, det kan inte bli mer än lyckat ! Jag ska försöka få in ett inlägg nån gång så här. Bara jag har tillgågn till dator :)

ha det bra så länge

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback