Down this long highway we'll find a way

Godmorgon

Jag tror det fanns en trött tjej i detta hus igår. Jag somnade klockan 20.00 ! Så jag har nästan sovit 11 timmar inatt, skönt !
Jag hade iaf tänkt berätta igår att jag vann ett presentkort på frasses. Vi har kengurutävlingar på skolan ( jätte svår matte som knappt går räkna ut ? ) Man gör testet enskillt men jag och jenny hade prick samma resultat och till och med rätt på precis samma frågor, rätt coolt =) Vi hade iaf bäst resultat i klassen vilket gav oss lite frasses casch :)

Nä nu har jag ätit min frukost, fil, hallon, banan och lite naturell müsli. Mums ! Så nu ska jag klä på mig, slita på mig korsetten och sätta upp håret.
Jag kommer inte hem förrän jätte sent ikväll. Direkt efter skolan går jag till mamma och sen så ska vi åka till skellet. Jag fick komma för redan idag halv sju hos kiropraktikern, vilket lättnat !



Ha en bra dag :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback