Got to learn to stand on my own two feet

Godmorgon

När jag slutade igår var jag kvar på skolan en stund eftersom att jag slutade två och skulle inte ha nåt att göra på mammas jobb. Just före tre tiden gick jag till mamma, satt mig i massagestolen och somnade nästan till en stund, men blev väckt i samma minut.
Vi kom till stan kring fem. Så vi tvär sprang ner på stan och tittade om nå kläder. Men 50 minuter på stan är alldeles för lite, men jag köpte lite sommarkänsla. En blommig skjorta :) Sen hittade jag världens sötaste skor som jag måste köpa ! Fast senare..
Sen körde vi ner till norrfors och fick mina kotor tryckta på plats. Mina muskler var tydligen jätte spända och ett antal kotor var i helt fel läge. Plus att nästan alla kotor i bröstryggen var låsta, så det var inte så konstigt hur ont jag hade. Sen blev det en sväng på maxi och sen till sofia som bjöd på kaffe/saft och glass ! Lyxen :)
Vi kom hem vid kvart i 10 och då gjorde jag mig direkt klar för sängen och slocknade direkt.

Idag är jag helt mör i kroppen och är till och med lite blå där han har masserat osv, jag har rätt lätt för att få blåmärken. Menmen =)
Nu ska jag aiaf göra mig klar för sängen, jag vet inte riktigt än om jag kommer hem efter skolan, det kan bli så att jag far till lycksele en sväng för jag ska lämna ett par skor till helena som hon ev. ska ha på balen =) Annars får mamma fara med dem, vi får se vad jag har tid med :)

Dax för mig att börja göra mig klar :) ha en bra dag

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback