I got this feeling in my bones

Hade tänkt göra lite läxa, men det sket jag i. Istället blev det lite tvtittande och prat med mamma. Nu är hotellet bokat inför luleåresan vilken känns.. UNDERBART !!!!!

Nu blir det att snabbpacka inför morgondagen, vi ska åka till ammarnäs direkt jag kommer hem från skolan, ev hämtar pappa mig så att vi kan fara redan vid två. Vilket jag själv hoppas på :) Menmen, det blir ju inget alls ifall jag inte packar, så det är väl lika bra att slänga in lite kläder i en väska och hoppas på att jag får med mig det jag behöver :) Man glömmer ju alltid något, men överlever jag !



Imorgon får jag också träffa min solstråle, och då blir det festligheter för hela slanten. ( jag vet, jag ser ut som en häxa på bilden längst ner till höger ! )

Menmen, godnatt govgott ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback