if we ever meet again

Godmorgon :)

Jag har nyss vaknat och fikat. Jag ska snart ta på mig täckbyxor, jacka, slita på mig hjälm och vantar och åka upp på fjället.
Ikväll ska jag låna sofias dator för att lägga in bilderna jag har på min kamera, håller på att vara ett antal måste jag säga. Så det blir nog rätt mycket bilder när jag kommer hem :) Så jag lär väl också skriva ett inlägg ikväll efter en eventuell skidtur precis som de två sista dagarna. Känner mig lite duktig faktiskt :)

Det blir inte så mycket bloggande, vi far 10 på morgonen och kommer hem sent. Igår kom vi hem typ 5-halv 6 på kvällen. Då skyndade jag mig att göra middag och for sedan ut på en skidtur med mina brudar på sju km. Efter det for vi till sofia och tog en riktigt varm bastu. SKönt va :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback