it feels like my dreams are so far

Blev inte så mycket till inlägg förut idag. Kände att jag skulle vara social med donnan som var här innan hon skulle fara nu ikväll.
Hur som helst, gårdagen var inte så händelserik. Bara trevligt att få träffas och umgås me alla gamla vänner som kom hem. Sen måste jag ju erkänna att jag heller inte är hemma så ofta, så jag ska inte alls skylla på alla andra !
Som sagt, riktigt trevlig kväll med mycke folk :)


vi sov som sagt ganska länge idag, det böhövdes. Sen så åt vi frukost och tog vår promenad. Efter det blev vi som soffliggandes, och tog en riktig slöardag. Vi såg a walk to remember och fällde en liten tår, är inte filmen underbar så säg ?




Jag följde precis sofia ut och lämnade av henne när bussen kom. Så nu ska jag väl stöka bort lite kläder här inne och packa inför morgondagen. Sen blir det att ta sig en frukt, se tv någon minut och sen lägga mig i sängen och göra en tidig kväll. Har så sjukt ont i ryggen idag, måste nog plocka bort några kuddar från sängen !

Hur som helst så kom också min familj tillbaka idag, och nu ska bror vara hemma i 4 veckor. Hur ska detta gå ? vi kommer ha klöst ut ögonen på varandra redan innan veckans slut :)
Nä men, godnatt ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback