it will never happen again

Godmorgon :)

Jag sov otroligt länge idag. Ända till klockan 9 ! Rekord för detta lov tror jag :) Jag och bror har precis fikat klart och funderar vad denna dag ska bjuda på. Det är blå himmel med lite moln, underbart väder !
Matilda och lovisa var sugen på att rasta snowboarden idag, men jag vet inte riktigt. Skulle vara roligt att åka men skoter är ju så mycket roligare. Det kan också bli så att vi tar en lugn dag med bara solning. Vilket jag egentligen inte borde satsa på, jag har redan bränt mig i ansiktet, både jag och helena ser ut som två stoppljus. Men det börjar gå ned sig nu =)

Igår blev det iaf en lugn kväll, jag såg hockey med familjen + matilda. Åt lite popcorn och bara myste. Sedan såg jag och matilda en walander innan vi gick utpå en promenad. Vi gick bort till sofia och hämtade mina grejor som jag hade hos henne. När vi kom hem igen skulle vi se en film, men matilda somnade direkt så jag fick se en stund själv innan jag också kände att mina ögonlock började svika mig.

När jag sitter vid pappas dator i stugan kan jag inte ladda upp några bilder, det mobila går alldeles för segt för att göra det. Eller så är det jag som itne har tålamodet att vänta. Men det får ni räkna med..

Nu ska jag göra mig klar för att göra nåt :) ha en bra dag

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback