life ain't always beautiful

Gud vilken skön dag. Vi körde till norrbotten vid 10, dock inte lika skönt för ryggen ! Men det gick bra när jag fick sitta framför bror så att det inte slog så mycket ! Det blev väl mest fotografering för min del, och sen fick jag också va lite husmor och serva pojkarna med lunch =) Vi kom väl hem vid 4 tiden nån gång.
Sen tog jag en powernap i nästan två timmar, behövdes tror jag !
Nu har jag ny ätit och kört till sofia, så nu ska jag och sofia hacka upp lite ananas, sätta oss i bastun och prata lite girl talk innan pojkarna kommer.

Efter det blir det att tvär köra till stugan, baka en kladdkaka och bjuda allihopa på fika, jag måste ju fira att jag tog mig in på gymnasium ! =) nä nu ska jag inte surra bort all tid, vi ska springa ned till bastun nu :)
Ha en bra kväll ♥



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback