sometimes love can be murder

känns tragiskt att vara hemma igen.
Just nu har jag inte tid att sitta här, har massor att packa upp och sen måste jag läsa många sidor i den här boken. Den är på engelska vilket gör boken bara sämre. Tycker engelska är så tråkigt =) Men det är väl bara att läsa, själva boken har varit rätt bra än så länge :)

http://img1.fantasticfiction.co.uk/images/n23/n119724.jpg
Sen så måste bror låna miin dator för att göra faser till körkortet, så han ska få göra det :)

Bilder kommer troligen imorgon, har ingen träning och jag kan heller inte träna. Har förstört ryggen helt nu så jag kommer måsta gå med korsett, iaf början av veckan och se om det går bättre. Jag ska också använda den när jag kör skoter. Nä jag  har för mycket att göra, godnatt

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback