to a boy so heartless

Godmorgon :)

Jag är lite trött idag. Det var tydligen fest i lycksele igår för min mobil ringde för fulla muggar, jag svarar i sömnen och vaknar direkt av att jag ligger och pratar. Efter alla samtal hade jag lite svårt att somna om osv. Men nu är jag iaf vaken :)

Mina nerver spökar faktiskt lite, jag är inte alls någon stjärna på matte som då är dagens nationella prov. Inte nog med det, det är vg-mvg delen. Äsch, det tar vi som det kommer.
Jag vet inte om jag kommer stanna efter skolan beroende på om vi har vårshowsmöte. Men jag hade för mig att det var idag faktiskt =) Annars kommer jag hem som vanligt !

Gillar veckans väder



Ha en bra dag ♥
/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback