nothing will change and i'm sure

jag har så otroligt tråkigt ! Jag vill bara ut och göra nåt. Känns nästan som om jag sitter i fängelse. Men imorgon är det helg :):)

Ikväll har det inte blivit mycke gjort, har packat lite smått, så nu ska jag packa det sista innan jag ska sätta mig ner för att göra en ansökan till sommarjobb. Jag hoppas att det finns nåt ledigt, jag håller verkligen tummarna ! Förra sommaren hade jag helt gått in för att pröva planta, men jag tror nog att jag lämnar den idén bakom mig.



Jag har till och med läst ut min engelska bok ikväll. SKönt att ha det bortgjort =)

Imorgon klockan 10 har vi vårt första nationella i matte. uschusch, men då har vi ju iaf gjort bort det. Jag hoppas ni håller tummarna för mig :) Nu ska jag göra bort allt innan jag somnar, är ruskigt trött :)
Godnatt ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback