Things don't ever go right

Trots min långa nattsömn har jag varit trött, hoppas inte förkylningen är på väg tillbaka. Dagen gick hyffsat fort faktiskt, och det klagar jag inte över för fem öre !

Helgen var lugn och skön, med tidiga mornar och sena kvällar.
Först och främst kan jag ju bara visa hur gött jag och sofia hade det i bastun, så pojkarna fick ångra att de kom senare !


Vi bastade ett bra tag innan vi for hem till oss, jag bakade en kladdkaka, sofia gjorde fruktsallad och frysen bjöd på glass och bullar. Helt okej va ? Sen så såg vi allihopa en film och smaskade.
Söndagmorgon skulle vi fara ut på skotern klockan nio, men fick stå och vänta på två segungar till typ halv 10. Så vi körde upp till boljan för att pojkarna skulle få leka av sig lite och jag+helena satt väl mest och pratade. Sen när vi skulle hem igen kom fride på att vi skulle köra of pist genom skogen, och det må¨ste vara den dummaste idé jag någonsin gått med på. Jag och helena körde med pulka, ni hör ju bara här !
Det tog oss tre timmar att ta oss hem, en dag med stor frustration och skratt. Hur jobbigt det än var så var det nog mitt livs skoteräventyr och mina skills sattes på prov ;)

en storebror som va slut, arg och söt ( INTE JAG SOM KÖRDE FAST DÄR FAKTISKT ! )














/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback