send me to another place, anyplace I dont care

Tog en lång dusch för att få lite ensam tid och inte koncentrera mig så mycket på allt annat runt om mig. Jag har verkligen beslutsångest inför hela gymnasiegrejen. Jag valde som ni redan vet lycksele som första val, men börjar tveka om det verkligen är rätt. Förut var jag helt säker på att jag ville gå i skellet, men när jag sedan började vara i lycksele helger hit och dit så började jag helt plötsligt ångra mig. Jag trivs jätte bra i lse och det är verkligen en fin stad, men är det verkligen där jag vill spendera mina tre kommande år ? Jag är faktiskt inte så säker på det.
I lycksele har jag det mesta, min bror, släkt och massor av vänner. Jag vill börja på nåt nytt ! Okej, jag har massor av fina vänner i skell också, men där har jag inte spenderat mitt senaste skolår.
Om jag nu inte skulle trivas i skellet at all så har jag ju alltid nåt att gå tillbaka till, och som jag sa i förra inlägget - jag ångrar hellre misstag än saker jag aldrig prövade. Det kan ju inte annat än bli helt rätt, eller helt fel. Jag är kluven, och vet inte riktigt vad jag ska tro vara rätt eller fel.




Godnatt på er ♥
/ josefin



Kommentarer
Postat av: sofia j

tänk efter var du själv vill gå och inte vart du har mest vänner. För att lycksele och skellefteå finns ju alltid kvar. Jag tänkte så här att i lycksele trivs jag i jätte bra för att vi har de alltid så himla kul där, men om jag skulle flytta dit och vara med vänner jämt så är jag rädd att de inte skulle bli lika roligt? Det är kul att festa där, men då visste jag inte om jag skulle vilja gå skola där och just i 3år. Jag tycker det är skitsvårt att känna efter just nu om de är skellefteå som är det rätta för mig.. har pratat med mamma ikväll och hon har sagt att jag borde gå och prata med någon om det här. Vill fortfarande vara kvar, men endå känner jag mig så ensam;s Men och andra sidan kan jag ha apu i lse under en period om jag vill, och om det blir så att du far dit så får jag ju träffa dig och umgås :)

// kände bara för att skriva av mig, det blev lite långt, hoppas du förstår vad jag skrivit annars får vi ta det sen:) Godnatt älskling<3

2010-04-20 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback