you made me smile for a lifetime

Sekunder blev till minuter, minuter blev till timmar, timmar blev till dagar, dagar blev till år.
Saknaden bryter ner mig inifrån. Jag vet att du aldrig kommer komma tillbaka till mig igen och det känns sjukt. Jag saknar ditt humör, ditt varma leende och hur underbar du var på alla sätt och vis. Jag saknar hur du gång efter gång fick mig från botten till toppen, hur stora problem jag än hade så gick vi hand i hand utan att släppa taget. Du trodde på mig och jag på dig. Jag hade alltid en värmade hand på mina nedtyngda axlar och det har jag än idag. Enda skillnaden idag är att jag inte kan se dem.



Med dig kunde jag vara mig själv, helt annorlunda motför alla andra men du brydde dig inte. Du älskade mig precis som jag var och det fick mig att må så bra ! Livet är inte rättvist, men denna gång gick allt för långt. Men det är ju så det är, Gud plockar den finaste blomman från ängen först.



Vi lovade varandra att aldrig släppa taget om varandra, att vi ALDRIG skulle lämna någon ensam kvar, trots att du inte är med mig idag finns du ändå kvar, djupt inne i mitt hjärta. En plats för dig, som alltid kommer finnas kvar oavsett vad som händer med mig imorgon eller om ett år.
Precis som du skrev till mig på apb på min 12 födelsedag '' att någon person skulle kunna ta sån här stor plats i mitt hjärta visste jag inte, men det gjorde du! och där kommer du alltid att sitta, jag släpper aldrig taget om dig jag lovar! '' Att veta att dessa ord kommer just från dig värmer mig från topp till tå.



Vi delar så många minnen med varandra, oavsett om de handlar om världens bråk eller om världens finaste sommarkväll så är alla lika fina i mina ögon. Jag hoppas att du har det bättre på andra sidan, vi kommer mötas igen och jag längtar redan. Du rullar förbi mina ögon när jag tänker, josefin, för mig har du alltid vart en ängel. Om du ser det här så vill jag säga att jag saknar dig. Jag har en plats i mitt hjärta som är tillägnat till dig.



Alla hade inte lika tur som jag, att jag ens fick chansen att stå vid din sida. Hade jag en dålig dag så fanns du där. Jag saknar min bästa vän, den enda som fick höra allt och ibalnd kände samma sak som mig, som kunde gråta med mig, som kunde skratta när det kändes bra och som inte prata skit och ljög. Ja, det var riktig vänskap. Du gjorde livet enkelt, ställde upp och var en trogen vän.



Nu vill jag bara säga tack för alla fina minnen som vi delat, och som vi fortfarande delar. Det var en underbar tid som jag alltid kommer minnas. Våra känslor för vår vänskap är precis som förut. Du kan inte längre skriva ned alla de fina orden på ett papper men hur som helst. Jag kan inte se dem, men jag känner dem.

Jag älskar dig josefin, tack för alla gånger.

1992-12-21 - 2009-04-26



/ josefin



Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fint skrivet! höll på att fälla en tår !



be strong <3

2010-04-27 @ 13:58:14
Postat av: Martina

fint skrivet, josefin !

2010-04-27 @ 18:04:46
URL: http://onlymi.devote.se
Postat av: amanda

fint skrivet!

2010-04-28 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback