it's a dead end

Tisdag bortgjord, bara tre dagar kvar !

Kom hem för ett tag sen, äntligen fått lite mat i magen och är nu helt trött. Skoldagen var endast lång och tråkig ! Efter det blev det vårshowsmöte. Det börjar ju likna nåt mer och mer för varje gång, vilket förvånar mig stort.
Vid 4 tiden hoppade jag och jenny på moppen och körde ned till fotbollshallen för ännu en träning. Måste nog säga att träningen var rätt tråkig till en början, och rätt lönlös. Men slutet blev riktig roligt, och jobbigt ! Precis som det ska vara :)

Nu ska jag iaf sätta mig med lite läxa innan morbrors fru har fikat klart, då ska hon tydligen ge mig nå massage och jag klagar inte ! Känner lyxen krypa fram :) Så jag ska skynda mig lite, få se om jag hinner med en promenad ikväll också !



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback