taking my last breath

Godmorgon :)

Gårdagens väder var grymt, jag och matilda körde en sväng upp på eivis för att sola, men det kom precis ett jätte moln när vi kom upp. SÅ vi körde och tuktade gaam indyn lite. Sen såg vi att det fortfarande var sol nere i byn så vi körde ner igen. Vi satt oss bakom vår stuga i varsin stol med ett renskinn och solade, det blev stekande så vi kunde till och med sitta i bh utan att frysa ! Underbart eller hur ? :)

Det blev en rätt lång natt igår. Jag hade bestämt mig för att vara nykter, men de andra tvingade mig att va med. Okej, det var ju lix påskafton igår och hotellet hade öppet osv. Det var jätte mycket folk ute så jag tog mig några drinkar jag med :) Alla kom hit, jag hade förfesten. Mysig och rolig. Men kom matilda instormandes i störfylla och då blev nog alla lite mer taggade.

Sen så vid 11 tiden gick vi ned till hotellet och dansade och träffade lite folk. Jätte roligt ! Eftersom att alla gick med blöta skor så var det svinhalkigt i trappen, vilket jag inte tänkte på över huvud taget. I fylla tänker man ju inte längre än vad näsan räcker. Sen hade jag mina high heels, och dem är jätte halkiga. Så när jag skulle gå ned för trappen gled bara mina fötter iväg och jag låg längst ner i trappan, jag var nog inte riktigt med på det hela och för stunden kände jag inte så mycket mer att det tvär ilade till.
Idag kan jag knappt gå, jag har världens lårkaka och tusentals med blåmärken. Så gåre !

Nu ska vi iaf börja göra oss i ordning för att fara upp på fjället, ligga på ett renskinn och sola :)
Ha en bra dag

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback